Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w transparentny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Zawiera ona niemało interesujących ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu i problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
Publikacja adresowana jest zarówno do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana do nauki...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały skategoryzowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni nad wyraz ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: skutecznemu rozpoznawaniu głosek,...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach gromadzi 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja gromadzi zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia...
Zeszyt ten mieści materiał językowy przeznaczony do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje niełatwe artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie więcej...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie...
Jest to program Metody prawidłowego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany w trakcie zajęć z nieznacznymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających korzystną wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która z reguły ulega zniekształceniom. Istnieje dużo sposobów jej...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
W książce znajdują się ćwiczenia modelujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niedużych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i...
drobne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, aby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....