Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w przejrzysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii progresywnania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu, a także problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały skatalogowane w teczce służą ułatwianiu percepcji słuchowej, która pełni niezwykle ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: produktywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Zawiera ona dużo ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach gromadzi 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja gromadzi zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia...
Zeszyt ten posiada materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje nieprzystępne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór łatwych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody dobrego Startu dobrany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany w trakcie zajęć z niedużymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla nieznacznych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet materiałów obrazkowo-wyrazowych...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która najczęściej ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
W książce znajdują się ćwiczenia kształtujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi pakiet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
najróżniejsze trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze...
niewiele znaczące dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...