Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w przezroczysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii postępowania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona dużo interesujących ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Materiały zebrane w teczce służą usprawnianiu percepcji słuchowej, która pełni szczególnie ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: produktywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Publikacja adresowana jest równocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji ABC...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) asygnowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach posiada 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja mieści zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Biblioteczka Opracowań to seria wydawnicza ukazująca omówienia problemowe lektur szkolnych, adresowane do uczniów i nauczycieli szkół przeciętnych i podstawowych. Lepsze zrozumienie utworów...
Zeszyt ten zawiera materiał językowy dedykowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje trudne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie więcej...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Jest to program Metody korzystnego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany w trakcie zajęć z niewielkimi dziećmi rozwijającymi się...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc dedykowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko z...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla śladowych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która w głównej mierze ulega zniekształceniom. Istnieje sporo sposobów jej...
różne trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze oryginalnym...