Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w krystaliczny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania...
Materiały zebrane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni szczególnie ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: produktywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona sporo atrakcyjnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu i problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Publikacja adresowana jest zarówno do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) asygnowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach posiada 470 ilustracji...
Niniejsza publikacja gromadzi zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
Zeszyt ten mieści materiał językowy przeznaczony do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje niełatwe artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór przystępnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić jednocześnie w...
Słodko, zdrowo i z kilku elementów Marzysz o świetnej sylwetce, lecz nie wyobrażasz sobie życia bez słodyczy$3125 Sądzisz, że nie da się schudnąć, nie rezygnując z ulubionych deserów$3126 A może...
Jest to program Metody korzystnego Startu dobrany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany podczas zajęć z niewielkimi dziećmi rozwijającymi się...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc dedykowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
Publikacja stanowi pakiet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla nieznacznych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która z zasady ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
małe dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....