Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w przejrzysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii nowoczesnania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały skatalogowane w teczce służą ułatwianiu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: efektywnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z serii poświęconej kaligrafii, tym razem dedykowana do nauki...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach posiada 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
Niniejsza publikacja mieści zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten zawiera materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje trudne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Mieści: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc asygnowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody korzystnego Startu dobrany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany podczas zajęć z drobnymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niedużych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która przede wszystkim ulega zniekształceniom. Istnieje mnóstwo sposobów...
W książce znajdują się ćwiczenia kształtujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
zróżnicowane trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze oryginalnym...
drobne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....