Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w klarowny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii postępowania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu, a także problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Materiały zebrane w teczce służą ułatwianiu percepcji słuchowej, która pełni wyjątkowo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: sprawnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona dużo atrakcyjnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest równocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja mieści zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Biblioteczka Opracowań to kolekcja wydawnicza pokazująca omówienia problemowe lektur szkolnych, adresowane do uczniów i nauczycieli szkół średnich i podstawowych. Udoskonalone zrozumienie utworów...
Zeszyt ten posiada materiał językowy dedykowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje niełatwe artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc asygnowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody dobrego Startu dobrany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany podczas zajęć z minimalnymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niepokaźnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet materiałów obrazkowo-wyrazowych...
W książce znajdują się ćwiczenia modelujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi pakiet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która zwykle ulega zniekształceniom. Istnieje mnóstwo sposobów jej...
drobne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....