Marketing religijny to dziedzina w Polsce niewiele znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia...
Według prognoz w przeciągu najbliższych dekad staniemy się najstarszym społeczeństwem Unii Europejskiej – w 2050 roku grupa osób powyżej sześćdziesiątego piątego roku życia będzie stanowiła ponad...
,,Książka Ewy Kiedio to pociągająca eseistyczna medytacja o sakramencie małżeństwa. Pociągająca - bo gdy się ją czyta, to aż się chce żenić, by móc doznać tego, o czym pisze autorka. Przenikają się...
Szalone lata dziewięćdziesiąte w Polsce miały ścieżkę dźwiękową i było nią disco polo. Muzyka chodnikowa królowała na targowiskach, stadionach i w mafijnych dyskotekach. Przy disco polo przeżywano...
Prezentowana monografia to ważna pozycja nie tylko dla badaczy telewizji, ale także innych współczesnych mediów. Składa się z dwóch wprowadzających, teoretycznych rozdziałów, w których zostały...
Praca wypełnia lukę w wiedzy o polityce Finlandii. Autor przedstawia słabo znane i niejednokrotnie zaskakujące fakty, które składają się na wyjaśnienie współczesnego sukcesu polityki publicznej...
"Książka jest napisana przez […] osobę genialnie znającą dzieła Szekspira, ich krytyczne opracowania (polskie i zagraniczne) oraz kulturowe uwarunkowania recepcji i teorii recepcji, które...
Celem autorki było zdefiniowanie i usystematyzowanie gatunków literacko-dziennikarskich powstających współcześnie, w czasie postprawdy,, a także warunkowanych zwrotem performatywnym. Autorka...
„Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua...