Marketing religijny to dziedzina w Polsce niewiele znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia...
,,Książka Ewy Kiedio to pociągająca eseistyczna medytacja o sakramencie małżeństwa. Pociągająca - bo gdy się ją czyta, to aż się chce żenić, aby móc poznać tego, o czym pisze autorka. Przenikają...
Liczne obserwacje, odkrycia oraz doświadczenia autora uzupełnione jego przemyśleniami i spostrzeżeniami stały się kanwą tej książki. Autor stara się przybliżyć i opisać sferę materialno-duchową i...
Książka ta stanowi kontynuację tomu I Obnażenia prawdy. To kolejna pozycja asygnowana dla poszukiwaczy prawdy i dla tych, którzy lubią ją odkrywać i dla osób o otwartych umysłach – podróżników w...
Kolejny tom pracy zbiorowej, która stanowi zbiór artykułów autorstwa badaczy wywodzących się z kilku ośrodków akademickich, archiwistów, pracowników IPN, jest przybliżeniem czytelnikowi tej...
W "Esejach filozoficznych" Stanisław Rainko podejmuje namysł nad ważkimi, a nawet tradycyjnymi zagadnieniami filozoficznymi. Z właściwą uczniom szkoły lwowsko-warszawskiej ścisłością i...
„Kiedy boga nie ma" to książka o ateistach i ateizmie, a zatem też o religii, religiach, Kościele i relacjach z nim, systemach wartości i sposobach postrzegania świata. To książka o bogu, o...
Gdzie wyzyskuje Bruce Wayne? Czy humanoidalne małpy to wykluczeni? Jaki związek mają zombie i partie socjaldemokratyczne? Czy Carrie Bradshaw skończy z ogoloną głową, pędzona ulicami Nowego Jorku?...