Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest wyjątkowo aktualna i szczególnie trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów generujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „nieduże i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...