Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest wyjątkowo aktualna i niezwykle trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (na ogół w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów tworzących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „małe i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie rozwoju...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Książka ta to biografia jednego z najwybitniejszych fotografików XX wieku, Jacquesie Henrim Lartigue`u. Z jednej strony demonstruje obszerne tło epoki, w której stworzył swoje najważniejsze...
„Grzegorz Czarnecki – zdjęcia” – nieszablonowe pejzaże Szczecina w nowym albumie szczecińskiego artysty fotografa. Zdjęcia Odry, Szczecińskiej Wenecji i żagli. A także Lizbona, Praga, Paryż i inne...