Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest stanowczo aktualna i szczególnie skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przede wszystkim w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów formujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka dobre nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, iż prawdy Ewangelii są stale aktualne, iż człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie same...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...