Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i wyjątkowo niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (typowo w obszarze bankowości...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów stwarzających wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Nasza książka podchodzi do sfery prawa i kultury na zasadzie oddzielenia tego, co związane z prawem, od pozostałych sfer ludzkiej działalności kulturowej. Zabieg taki podjęliśmy nie bez przyczyny –...
Książka „małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka dobre nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, iż prawdy Ewangelii są stale aktualne, że człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie same...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Z "Wprowadzenia " Publikację oceniam jako ważną, konieczną i wartościową. Bez dwóch zdań spotka się ona z zainteresowaniem socjologów, kulturoznawców, medioznawców, jak i wszelkich...