Dobra książka to nie tylko treść, ale także nienaganna forma, na którą wpływ ma sporo części: skład tekstu powinien być wykonany w sposób precyzyjny, a także poprawny pod względem jednocześnie...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i bardzo niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Książka dobre nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, iż prawdy Ewangelii są stale aktualne, że człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie same...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „drobne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...