Książka dedykowana jest dla początkujących użytkowników Internetu, którzy nie znają wielu jego zastosowań, w szczególności dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Dwa pierwsze rozdziały książki...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest wyjątkowo aktualna i nad wyraz trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Książka prawidłowe nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, że prawdy Ewangelii są stale aktualne, że człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przede wszystkim w obszarze bankowości...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów stwarzających wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób dostępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...