Aby zrobić zdjęcie, które porusza najgłębsze emocje i przykuwa uwagę na dłużej, nie potrzebujesz kosztownego sprzętu. Owszem, profesjonalizm narzędzi jest ważny, jednak dużo stanowczojsze są wizja,...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i szczególnie nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i...
Książka dobre nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, że prawdy Ewangelii są stale aktualne, że człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie same...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przede wszystkim w obszarze bankowości...
Wiek XXI to niewątpliwie era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów stwarzających wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niepokaźne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
„Grzegorz Czarnecki – fotografie” – nieszablonowe pejzaże Szczecina w nowym albumie szczecińskiego artysty fotografa. Fotografie Odry, Szczecińskiej Wenecji i żagli. A także Lizbona, Praga, Paryż i...