Książka gromadzi propozycje użycia technologii informacyjno-komunikacyjnych w kształceniu twórczego ucznia. Propozycje te obejmują przykłady użycia oprogramowania edukacyjnego (programów GeoGebra,...
Tytuł Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podtytuł Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska Autor Andrzej Jaskulski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN...
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie...
Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz...
Tytuł SWiSH Max2 i SWiSH Max3 Podtytuł Animacje flash - jakie to proste! Autor Roland Zimek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-15995-5 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie...
Tytuł Organizacja budowy asfaltowych nawierzchni drogowych Autorzy Włodzimierz Martinek, Zbigniew Tokarski, Kazimierz Chojnacki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technice cyfrowych" to nad wyraz ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...
Gdy pierwsza maszyna oznajmi „jestem świadoma", czy będziemy wiedzieli co zrobić? Wielu sądzi, iż największym problemem związanym z rozwojem sztucznej inteligencji (SI) jest możliwość utraty...