"Podręcznik „Informatyka na czasie 3” do zakresu powiększonego gromadzi treści dotyczące algorytmiki, programowania w języku C++ i tworzenia fraktali w języku JavaScript, a także baz...
Podręcznik „Informatyka na czasie 2" do zakresu powiększonego posiada wiedzę dotyczącą rozmaitych problemów algorytmicznych i programowania rozwiązań w języku C++.upraszcza naukę dzięki...
Informatyka na czasie 3, zakres podstawowy" to aktualny i przychylny dla ucznia podręcznik rozwijający umiejętności z zakresu programowania w językach C++ i Python oraz robotyki,...
MONOGRAFIA NAUKOWA Od ponad 30 lat otwarte oprogramowanie – udostępniane wraz z kodem źródłowym na licencjach, które zezwalają na jego dowolną modyfikację – rozwija się szczególnie dynamicznie....
Nowa edycja 2021-2023 Podręcznik „Lubię to!" dla klasy piątej szkoły podstawowej poszerza wiedzę uczniów z zakresu edytora tekstu i programowania. Uczniowie uczą się także tworzyć prezentacje i...
„Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, zagwarantuje najwyższy poziom nauczania i całkowitą realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe...
Tworzenie baz informacji i administrowanie bazami informacji to podręcznik do kształcenia w zawodzie technik informatyk. O gromadzi zagadnienia opisane w podstawie programowej jako E.14.2. O Został...
„Informatyka" do klasy 1 zapewnia najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów nowej podstawy programowej. Ćwiczenia wraz z płytą rozwijają kreatywne myślenie, uczą rozwiązywania...
Informatyka na czasie 1. Podręcznik. Zakres podstawowy pomaga pogłębić wiedzę na temat nowych, a także sieci komputerowych. Rozwija umiejętności funkcjonalne z zakresu m.in. Edytora tekstu i...
Cyfryzacja wszystkiego jest wszechobecna. Jako „cyfrowi ludzie" żyjemy w czasachczwartej rewolucji. Pierwszą było powstanie człowieka, drugą rozwój cywilizacyjny, atrzecią globalizacja handlu....
Gry komputerowe wyszły z cienia i przestały być pasją „graczy”. Prezydent Barack Obama w 2011 r. Powołał doradcę Białego Domu ds. Gier komputerowych, który ma współpracować m.in. Z NASA, Narodowymi...
Nazywam się Jan Dąbrowski. Dziś mam 20 lat. Jeszcze dziesięć lat temu nie pomyślałbym nawet, że kiedyś mój kanał na TouTubie zasubskrubuje milion widzów, a młodzi ludzie będą wieszać plakaty na...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na...