Montownie samochodów stanowiły ważny dział polskiego przemysłu motoryzacyjnego w okresie dwudziestolecia międzywojennego. W książce autor opisuje kulisy ich powstania, etapy działalności i program...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i bardzo nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (na ogół w obszarze bankowości detalicznej),najczęściej...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów tworzących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „śladowe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Bogato ilustrowany poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Golf siódmej generacji, stworzonych od listopada 2012 roku, w wersjach kombilimuzyny i kombi (Variant), wyposażonych w...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technice cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...