Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest istotnie aktualna i bardzo nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (na ogół w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niewielkie i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, żeby opisywać świat...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Książka ta to biografia jednego z najwybitniejszych fotografików XX wieku, Jacquesie Henrim Lartigue`u. Z jednej strony ukazuje spore tło epoki, w której stworzył swoje najważniejsze prace, z...
Przemysł fotochemiczny to przemysł lekki, odpowiedni dla kobiet. W Bydgoskich Zakładach Fotochemicznych "Foton" większość załogi stanowiły kobiety. Budowały powojenną legendę polskiej...