Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i bardzo nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przeważnie w obszarze bankowości detalicznej),z...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, żeby opisywać świat...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów formujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „niewielkie i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W książce...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...