Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest nad wyraz aktualna i nad wyraz skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (najczęściej w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez wątpienia era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów stwarzających wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „nieznaczne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, aby opisywać świat...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na...