Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i bardzo skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przede wszystkim w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów generujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niepokaźne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, by opisywać świat...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
"Dzięki dokładnemu doborowi cytatów, zdjęć i wypowiedzi, książka „Fotograficy o fotografii” ujawnia to, co zdaniem mistrzów jest najważniejsze. Dzięki pouczającym komentarzom Henry`ego...