Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest stanowczo aktualna i wyjątkowo niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (z zasady w obszarze bankowości detalicznej),na ogół...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów generujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niepokaźne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka korzystne nowiny czyli niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle jest owocem przemyśleń i pewności, iż prawdy Ewangelii są stale aktualne, iż człowiek żyjący z Internetem w tle, ma takie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W książce...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje sporo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji...