Minęło siedemdziesiąt lat, odkąd na Ziemię przybyła armada obcych. Ludzkość dostaje proste ultimatum: dołączyć do Imperium lub zniknąć z oblicza galaktyki. Członkostwo jednak kosztuje. Żeby...
Ziemia nie stoi na krawędzi zagłady – Ziemi po prostu już nie ma. Pewnego dnia została rozsadzona w proch i pył przez nieznanego wroga. Przeżyli wyłącznie ci, którzy w momencie katastrofy...
Z mrocznych odmętów Galaktyki wyłania się nowe zagrożenie. Nieznani najeźdźcy atakują planety na całym pograniczu. Pierwsze ciosy spadają na Rigel, który dzieli od Układów Centralnych tysiąc lat...
Świat Przeistoczonych odmienił Ziemię na zawsze. Ludzkość została podzielona na dwa obozy: na graczy, którzy robią wszystko, żeby przetrwać, i na żądne zabijania potwory. Wszelkie ziemskie...
Buntownicy założyli tajną bazę na Świecie Zieleni, chcąc zaatakować Ziemię i odbić wszystkie zajęte poprzez ludzi planety. Okręty Hegemonii ruszają, aby zadać rebelii wyprzedzające uderzenie - ale...
Powstrzymać nieuniknione. Taka jest misja Erica Westona, kapitana okrętu Konfederacji „Odyseusz", patrolującego rubieże przestrzeni Priminae i starającego się przewidzieć kolejne ataki...
Galaktycy rekwirują okręty ziemskiej floty i powołują pod broń legiony. Centurion McGill z Legionu Varus zostaje wciągnięty w konflikt, w którym niezliczeni żołnierze posiadają służyć Imperium jako...
Na długo przed tym, jak Ziemia zaczęła podbijać sąsiednie układy planetarne, Legion Varus został wysłany na Tau Ceti. W trakcie tej burzliwej kampanii skradziono nad wyraz wartościowy, a zarazem...
Módl się co dzień, chłopcze. Módl się, żeby sztylet nie wydał głosu, nim zejdziesz do grobu. Pokolenia przeminęły i obróciły się w proch. Pola bitew pochłonął step. Umiłowana wolność nie...
Wesoła Banda Piratów zaproponowała nieprzyjaciołom zawieszenie broni. Jeśli kosmici zostawią nas w spokoju, my odpłacimy tym samym. Niestety, wróg nie zamierza ustąpić. Nad Ziemią zawisło świeże...
"Walkiria" i "Latający Holender" powracają na Ziemię po długiej i dramatycznej misji. Wesoła Banda Piratów zdobyła mocną broń Pradawnych, dzięki której ludzie mają szansę dołączyć...
W drugiej części bestsellerowego procesu ZMIERZCH nie brak wydarzeń mrożących krew w żyłach. Edward to wciąż dla Belli najważniejsza osoba pod słońcem. Jest im razem cudownie. Gdyby tylko chłopak...
Świat Pierwotny 2111 roku, pogrążony w coraz bardziej wyniszczającej wojnie, zmierza do nieuchronnej zagłady w wodorowej apokalipsie. Przetrwanie ludzi może zapewnić jedynie operacyjny świat...
Tworzą sicze podobne kozackim, jednak w trakcie pełni Księżyca mogą się przemieniać w Wilki, a wówczas zwierzęca natura bierze w nich górę, choć potrafią również nad nią panować. Skąd przyszli, tak...
„Błogosławiony i zarazem przeklęty Księżyc. Ten, który powołał do życia plemiona Wilkozaków, który dawał im moc, a zarazem czynił tak wyjątkowo ograniczonymi." Dopala się Sicz. Skrwawione Wilki...
Tak naprawdę nie zależy nam na wolności, na życiu w szczęściu i pokoju. Chcemy wojny. Jest dla nas naturalnym elementem cyklu życia. Jak piąta pora roku. Wojna to jedyna rzecz, którą my, ludzie,...
Kiedy rodzinna osada Ścibora i jego przyjaciela Piasta zostaje zgładzona przez wojów zdradzieckiego księcia Popiela, dwójka młodych Polan poprzysięga zemstę. Wraz z parą zagadkowych wędrowców,...
Druga część cyklu "Otchłań głodnych oczu". W świecie, gdzie ludzie żyją po dziewięciokroć, istnienie życie ma niewielką wartość, a śmierć się nie liczy. Ani dla ludzi, ani dla Nieumarłych...
Stań do walki z ciemnością wyekwipowany w ten obszerny, pięknie ilustrowany artefakt podany poprzez Zakon Horadrimów. To twój klucz do wiedzy o uniwersum Diablo® wykonanym przez Blizzard...
Więcej grzechów nie pamiętasz? Nie szkodzi, przypomnisz sobie. Wszystkie, co do jednego. I za każdy zapłacisz. Bez rachunku krzywd nie można stanąć przed Stwórcą. Oto opowieść o Kacie obarczonym...
Mawiano, iż Bytom leży na Śląsku, bo gdyby stał, toby się przewrócił. Wszyscy w tym cholernym mieście mają pecha, Baron. Inaczej mieszkaliby gdzie indziej. Przeżarte korupcją i bezprawiem lata...
Jest rok 1125 po Bitwie Świata i znów źle się dzieje w Marah. Złoty Wiek, który zrodziło tamto, coraz częściej już zapominane zwycięstwo przemija. Zdawałoby się nierozerwalny sojusz zrodzony przez...
Orisza, kraina, która odzyskała swą magię, stała się świadkiem znacznych intryg i wojen.Tom 1: Dzieci krwi i kościNiegdyś kraina Orisza tętniła życiem i magiczną mocą, lecz to już przeszłość....