zestaw pierścieni do silników Honda GXR120. Używany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar, Husqwarna,...
informacje techniczne: silnik - czterosuwowy (mogący pracować w każdej pozycji 0-360 stopni), górnozaworowy OHC, chłodzony powietrzem, ze sprzęgłem odśrodkowympojemność silnika - 35.8cmmoc- 1.3KM...
informacje techniczne: silnik - czterosuwowy (mogący pracować w każdej pozycji 0-360 stopni), górnozaworowy OHC, chłodzony powietrzem, ze sprzęgłem odśrodkowymobjętość silnika - 25cmmoc- 1KM (0,7...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Tłok na drugi szlif +0,50 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda....
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,50 mm. Na 2 szlif.
pakiet uszczelek do silników Honda GXR120. Wykorzystywany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar,...
świeże pierścienie na 2 szlif +0,50 do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN. Pasują na tłoki o śr. 60,25mm. Grubość...