Siekiero-młot jest perfekcyjnym narzędziem do ręcznego wyburzania, daje maksymalne wyniki przy znikomym zaangażowaniu sił.oryginalny system kontroli uderzenia redukuje wibracje trzonka aż o 50%, co...
Silnik spalinowy czterosuwowy LIFAN S35 1KM ze sprzęgłem odśrodkowym, mogący pracować w każdej pozycji - 0-360 stopni informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony...
pakiet uszczelek do silników Honda GXR120. Używany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar, Husqwarna,...
nowe pierścienie na 2 szlif +0,50 do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN. Pasują na tłoki o śr. 60,25mm. Grubość...
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,75 mm. Na 3 szlif.
Blok z cylindrem do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica cylindra 78mm.
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L60, L70, a także zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120, a także zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,25 mm. Na 1 szlif.
Korek miarka oleju do silników YANMAR L40, L48, a także 170F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Pierścienie do silników YANMAR L48 i zamienników 170F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka o średnicy 70mm.