dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Tłok na drugi szlif +0,50 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda....
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,50 mm. Na 2 szlif.
zestaw uszczelek do silników Honda GXR120. Stosowany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar, Husqwarna,...
nowe pierścienie na 2 szlif +0,50 do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN. Pasują na tłoki o śr. 60,25mm. Grubość...
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120, a także zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,75 mm. Na 3 szlif.
Blok z cylindrem do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica cylindra 78mm.
Cewka ładowania, a także koło magnesowe do silników YANMAR L60, L70 oraz zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 i zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,25 mm. Na 1 szlif.
Pierścienie do silników YANMAR L48, a także zamienników 170F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka o średnicy 70mm.