Siekiero-młot jest wspaniałym narzędziem do ręcznego wyburzania, daje maksymalne wyniki przy minimalnym zaangażowaniu sił.specyficzny system kontroli uderzenia redukuje wibracje trzonka aż o 50%,...
Silnik spalinowy czterosuwowy LIFAN S35 1KM ze sprzęgłem odśrodkowym, mogący pracować w każdej pozycji - 0-360 poziomów informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony...
komplet uszczelek do silników Honda GXR120. Używany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar, Husqwarna,...
nowe pierścienie na 2 szlif +0,50 do silników Honda 4KM GX120, a także zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN. Pasują na tłoki o śr. 60,25mm. Grubość...
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,75 mm. Na 3 szlif.
Blok z cylindrem do silników diesla YANMAR L70 oraz zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica cylindra 78mm.
Cewka ładowania oraz koło magnesowe do silników YANMAR L60, L70 oraz zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 i zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,25 mm. Na 1 szlif.
Pierścienie do silników YANMAR L48, a także zamienników 170F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka o średnicy 70mm.