To najkorzystniejsza książka biznesowa roku 2021 według Financial Times & McKinsey. To thriller i zarazem przewodnik po zakamarkach cyberprzestrzeni. Demonstruje bogatą galerię szpiegów,...
"Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się produktywnie osiągać własne cele Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach?...
"Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha – trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona – wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i fachowych drużyn...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających śladowe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli wydajny mix praktycznej wiedzy, a także licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez marki. Jednym z typowych elementów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych koniecznych do zbudowania marki wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
mało jest przekonań destrukcyjnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Jeśli chcesz być produktywnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz jednakowo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam....
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to znakomity sposób na to, żeby w...
niewiele jest przekonań zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej marki konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Subtelne komunikaty, które nieprzerwanie przekazujemy przez język ciała, mimikę, wybór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te...
Nie musisz być specem od pisania, produktywne treści – po prostu zacznij działać. Wytwarzasz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, lecz nie wiesz,...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wskazać się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....