Producent: MT Biznes, Oficyna Naukowa, Visits in Poland, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
E-booki 711 produktówProducent:MT Biznes Oficyna Naukowa Visits in Poland Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
produktywnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi najczęściej o to, aby robić właściwe rzeczy. - Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających śladowe producenta. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z standardowych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
niewiele jest przekonań zgubnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
niewiele jest przekonań krzywdzących i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to doskonały sposób na to, aby w...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i sprawnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników. W...
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki albo organizacji jest stworzenie strategii, a także jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą...
marki (śladowe i znaczne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo różnorodnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się w trakcie konferencji swemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek konsoliduje się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech...
Pierwsza książka w kolekcji „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą posiadać...
"marka osobista to aktualnie ważny stwarzający zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...