Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających śladowe producenta. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technologicznej w firmie, może z...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez producenta. Jednym z typowych komponentów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym,...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Jeśli chcesz być wydajnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
niewiele jest przekonań zgubnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
mało jest przekonań zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to świetny sposób na to, by w...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii, a także jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
marki (drobne i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na dużo różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się w trakcie konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na...
"marka osobista to obecnie ważny wytwarzający zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
W świecie nieustających zmian i rewolucyjnych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...