Publikacja omawia, jak liczyć terminy kadrowe od 1 stycznia 2017 r. Po zmianach wprowadzonych w przepisach Kodeksu pracy i Kodeksu cywilnego. W wyniku tych zmian obowiązują świeże terminy dotyczące...
nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez producenta. Jednym z typowych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Jeśli chcesz być sprawnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz jednakowo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
niedużo jest przekonań szkodliwych i tak samo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, by w zwięzły...
niewiele jest przekonań szkodliwych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek scala się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i sprawnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wskazać się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki albo organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest korzystną, a co złą...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się w trakcie konferencji swemu rosyjskiemu koledze, iż NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
marki (śladowe i obszerne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na niemało rozmaitych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
"marka osobista to obecnie ważny tworzący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz...
Pierwsza książka w kolekcji „Twoja producent widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć...
W świecie nieustających zmian i rewolucyjnych wyzwań potrzeba firm śmiałych i wytrzymałych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...