świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez marki. Jednym z typowych komponentów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
niedużo jest przekonań szkodliwych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Jeśli chcesz być wydajnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
niedużo jest przekonań zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to wspaniały sposób na to, żeby w...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach nienaturalnej inteligencji. A także jak...
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii, a także jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
firmy (niewielkie i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się w trakcie konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek jednoczy się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech...
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą posiadać charakter...
"marka osobista to aktualnie ważny wytwarzający zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa...
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i...