Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe marki. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technologicznej w firmie, może z...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez marki. Jednym z typowych elementów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
mało jest przekonań krzywdzących i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
mało jest przekonań szkodliwych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to perfekcyjny sposób na to, aby w...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Jeśli chcesz być efektywnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz jednakowo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam....
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i sprawnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, Ci potrzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii i jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
marki (minimalne i obszerne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na dużo różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek scala się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
"marka osobista to aktualnie ważny wytwarzający zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
Pierwsza książka w kolekcji „Twoja producent widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i wytrzymałych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...