Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających znikome firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technologicznej w firmie, może z...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez firmy. Jednym z standardowych części nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Jeśli chcesz być produktywnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam....
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
mało jest przekonań zgubnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
mało jest przekonań szkodliwych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to świetny sposób na to, by w...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i wydajnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach nienaturalnej inteligencji. A także jak...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek integruje się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech...
firmy (małe i znaczne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się w trakcie konferencji swemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Pierwsza książka w serii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter...
"marka osobista to aktualnie ważny generujący zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i niepodatnych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to...