Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to mocna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, iż największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału i...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wskazać trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym odczuciu...
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, formująca informacje konieczne do podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większego...