Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, mnogość i głód? błyskotliwa i niesłychanie inspirująca książka Acemoglu i...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia zwykle innowacje technologiczne/technologiczne...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest przede wszystkim konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i innowacyjnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Na dodatek coraz nad wyrazjsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Jak to realne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Fascynująca książka pokazująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na duże wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać minimalne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Antykruchość ukazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie aktualnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie używanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
zagadkowa książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania ulepszonych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie,...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, lubianego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie korzystnej strategii, ale także sprawne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to bez wątpienia ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Trudne struktury. Szerokie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez sporo lat producenta te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W plastikowy sposób przedstawiono...