Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swojej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia typowo innowacje techniczne/techniczne oraz...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zwykle konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy między stronami...
Warto zastanowić się, skąd wziął się zwrot w myśleniu o nierównościach w głównym nurcie polityki ekonomii. Dlaczego w ostatnich dekadach coraz silniej zaczęto zwracać uwagę na ich szkodliwość?...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i progresywnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Na dodatek coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne...
Jak to realne, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać śladowe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając pokazuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Czy twoja marka rozwija się zgodnie z wymogimi? Być może masz wrażenie. Że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat progresywnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej....
Ekonomiczna książka roku Financial Times’a. W tej bezkompromisowej, erudycyjnej, ale i optymistycznej książce Kate Raworth proponuje nie tyle zmianę w rozumieniu, czym ekonomia jest i czym mogłaby...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zróżnicowanymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie korzystnej strategii, lecz także produktywne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z całą pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez sporo lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Nieprzystępne struktury. Duże bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na informacji (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym niemało pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...