Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia najczęściej innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest przeważnie efektem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i innowacyjnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz stanowczojsze...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Obfite bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne...
Jak to możliwe, iż napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Egzemplarz outletowy. Może mieć małe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając prezentuje w książce modele zjawisk formujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, lubianego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, ale także wydajne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to bez dwóch zdań ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, iż pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez dużo lat producenta te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając się...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na informacji (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym dużo pytań: czy można mówić o własności informacji, czy raczej o problemie dostępu do...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych.W monografii przeprowadzono...
"Mieszkanie zaspokaja podstawowe zapotrzebowania człowieka. Na rynku jednak jest dobrem elitarnym ze względu na wysoką barierę przystępności cenowej, zapobiegającą realizację potrzeb...
Autorka pokazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Książka demonstruje pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci...