Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się teraz najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego sukcesu...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia przede wszystkim innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zwykle konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i progresywnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz szczególniejsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, konkretna, funkcjonalna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
Egzemplarz outletowy. Może mieć nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre marki triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Bestseller wg list "New York Timesa" Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją...
Ty także możesz być nadzwyczajnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i zobacz, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć,...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając ukazuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Czy twoja marka rozwija się zgodnie z wymaganiami? Być może masz wrażenie. Iż kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat progresywnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
Autorka prezentuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zróżnicowanymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, ale także efektywne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to bez wątpienia ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...