W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej solidnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się przeróżnymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, zasobność i głód? efektowna i niebywale inspirująca książka Acemoglu i...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia na ogół innowacje technologiczne/techniczne i...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zwykle konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na dużo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Na dodatek coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to możliwe, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Fascynująca książka pokazująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na spore wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać niewiele znaczące uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI...
Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długotrwałe strategie aktualnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
intrygująca książka jednego z najistotniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Czy twoja marka rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. Że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uznanego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej....
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy z całą pewnością decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja ukazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...