Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 19 produktów Producent: Pearson Education Limited Pen Sword Books Ltd Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

$450.99 $ 800
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, że największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...

the best practice of marketing management in..

$450.99 $ 800
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń korzystnych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dostosowane przykłady stanowią...

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka

$450.99 $ 800
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...

umysł, mózg i wolna wola

$450.99 $ 800
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, że dusza i ciało to dwie różne i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola rozważa,...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing

$450.99 $ 800
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

$450.99 $ 800
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...

kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu

$450.99 $ 800
"Ze względu na bezustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem najnowocześniejszych rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki i zmieniające się uwarunkowania...

Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach - wyprzedaż do 90% marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych ceniona została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń...

Metody pomiaru i determinant jakości informacji...

$450.99 $ 800
Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości danych w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych poprzez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej...

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku... marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano...

Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw

$450.99 $ 800
Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw....

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany

$450.99 $ 800
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii...

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań poprzez obecnych i przyszłych...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mbanku

$450.99 $ 800
Sferą wyjątkowo wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z...

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, budująca dane potrzebne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

$450.99 $ 800
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu

$450.99 $ 800
Oddawana do dłoni Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...

Neuromarketing w Internecie

$450.99 $ 800
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x