W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej potężnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
W 1926 roku George S. Clason opublikował pierwszą z kolekcji broszur poświęconych oszczędzaniu, które najpewniejszą drogą prowadzą do sukcesu finansowego. Aby dowieść swoich racji, autor posłużył...
Fascynująca książka prezentująca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na szerokie wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach niewielkich i wielkich. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najkorzystniejszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym...
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przede wszystkim awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii...
Jesteś gotów, aby rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną poprzez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i...
"idealny poradnik dla kolejnego pokolenia pań, które będą rządzić światem – czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów".– Valerie Jarrett, była...
Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciuPrzygotuj się do nowych obowiązkówOceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzeniaZdobądź poparcie podwładnych i...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę,,Student". W 1970 roku powołał do życia Virgin, minimalne przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a...
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie...
Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HRMetody pomiaru kompetencjiSystem wynagradzania oparty na kompetencjachWyniki badań: efektywność modeli kompetencyjnych w firmach w USACzym tradycyjny...
ŚWIAT RADYKALNIE SIĘ ZMIENIA NA NASZYCH OCZACH. CZY BĘDZIECIE GOTOWI NA TO, CO NADCHODZI?teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, iż przyszłość będzie radykalnie odmienna od...
Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na sporo pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre marki genialnie prosperują, a inne doświadczają...
Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat — a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia i we wszystkich...
Każdego dnia producenta, chcąc przetrwać, podejmują niewłaściwe działania. Kierują się dogmatami i „najkorzystniejszymi praktykami", nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez...
"W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i...
Co jest miarą powodzenia producenta? Rozpoznawalność producenta, innowacyjność towaru, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki...
Od połowy lat siedemdziesiątych XX wieku po rok 2007 świat finansów cieszył się „euforycznym trzydziestoleciem, ponieważ opinia publiczna, producenta i rządy ślepo zaufały finansowym technikom,...
Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją perfekcyjne organizacje, którym udaje się regularnie osiągać nadzwyczajne wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza...
FISH! to mądra, alegoryczna opowieść, ucząca, jak zmienić życiowe nastawienie, żeby móc wreszcie znajdować w pracy zadowolenie, a w życiu spokój i radość. Świeże wydanie zostało wzbogacone...
intrygująca książka jednego z najszczególniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności...
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości, a także inwestowania, Steve Case oświadcza, iż wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia...