\nThis book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing researc
Rozwój wymiany danych zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej rewolucyjne znaczenie, z zasady dlatego, iż zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy...
The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of...
This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive...
Podręcznik jest przeznaczony dla wszelkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, w głównej mierze studentów kierunków ekonomicznych, a także uczestników kursów i...
Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline...
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej,...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą momentalnie rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów...
Głównym celem monografii jest wyszczególnionie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technice, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny...
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku...
Controlling operacyjny gromadzi ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...