Tajniki globalnego sukcesu Amazon, początkowo powstały w garażu w 1994 roku, stał się dzisiaj najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnęli? Jakie wnioski można wyciągnąć z tego niezwykłego...
Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, konkretna, ergonomiczna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre marki triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Bestseller wg list "New York Timesa" Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją...
Rozwój wymiany danych zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej rewolucyjne znaczenie, z zasady dlatego, iż zmieniają się konwencjonalnie postrzegane...
Szczera, prawdziwa i wciągająca opowieść o człowieku, który marzył o karierze pisarskiej, a zrobił o dużo więcej: odmienił oblicze amerykańskiej popkultury.Bob Batchelor opisuje jedną z...
Nikt teraz nie ma wątpliwości,kanon obsługi klienta jest równie ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, tworzy dobrą reputację firmy i wytwarza...
Podręcznik jest asygnowany dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, typowo studentów kierunków ekonomicznych i uczestników kursów i szkoleń z podstaw...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nadzwyczajna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej,...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą ekspresowo rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów...
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki...
Głównym celem monografii jest wyodrębnionie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technice, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, luźny...
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku...
OpisControlling kosztów mieści ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Książka pozwala na zrozumienie zasad prowadzenia rachunku sprawności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny skuteczności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji i kryteriów...
Niniejsza monografia podejmuje zagadnienie podatku dochodowego od osób prawnych, które staje się obecnie coraz bardziej złożone, zwłaszcza w krajach, w których istnieje autonomia prawa bilansowego...
Controlling operacyjny gromadzi ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po...
Czy marka może równocześnie posiadać pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja demonstrująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Genialnie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo...