KALKIN to ostatni, po Ramie, Krysznie i Buddzie, spodziewany przez hinduistów awatar boga Wisznu. Jego symbolem jest wojownik na białym koniu, a atrybutem miecz symbolizujący niszczenie brudu i zła...
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Lecz czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym...
Rozwój podmiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, najczęściej dlatego, iż zmieniają się klasycznie...
Nikt teraz nie ma wątpliwości,kanon obsługi klienta jest jednakowo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, tworzy prawidłową reputację firmy i...
Masz w planach sprzedaż swej nieruchomości, ale odczuwasz stres i niepewność związane z tym procesem? Nie martw się, nie jesteś sam. Większość z nas nie ma wystarczającej wiedzy na temat rynku...
Słowa są najpotężniejszym narzędziem stworzonym przez ludzi, a umysł to największa energia i siła, jaką mamy. Tylko od Ciebie zależy, czym będziesz go karmił. Rozwój ludzkości nie miałby miejsca,...
Podręcznik jest dedykowany dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych, a także uczestników kursów i szkoleń z...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to rewelacyjna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej,...
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą ekspresowo rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów...
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technice, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny...
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku...
OpisControlling kosztów gromadzi ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku produktywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny sprawności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji i kryteriów...
Niniejsza monografia podejmuje zagadnienie podatku dochodowego od osób prawnych, które staje się aktualnie coraz bardziej złożone, zwłaszcza w krajach, w których istnieje autonomia prawa...
Controlling operacyjny posiada ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez popularne ostatnio social media po...
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej albo o społecznym biznesie, lecz czy ta tendencja się...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja przedstawiająca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo...