innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Potrzebne jest zatem produktywne przekazywanie...
Dzisiejszy sukces nie zapewnia sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skatalogowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Żeby uczcić stulecie...
nowe, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak że...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na zróżnicowane nieprzystępne pytania, lepiej aby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty innowacyjne, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozpoczynać, prowadzić i pilnować udane projekty. Współczesna gospodarka jest oparte na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają wyśmienite wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie nieprzeciętnym graczem...
Autorka ukazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości,standard obsługi klienta jest jednakowo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, formuje dobrą reputację firmy i...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią znaczącą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik wynajdzie komplet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, stosowanych od wielu lat poprzez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki...
OpisControlling kosztów gromadzi ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce tworzy za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień...
Książka jest ergonomicznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najszczególniej powszechnym...
Rozwój podmiany danych zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, zwykle dlatego, iż zmieniają się konwencjonalnie postrzegane...
Podręcznik jest przeznaczony dla wszelkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, zwykle studentów kierunków ekonomicznych i uczestników kursów i szkoleń z...