Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest nad wyraz wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez dwóch zdań decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez mnóstwo lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Autorka prezentuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości,standard obsługi klienta jest równie ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, wytwarza korzystną reputację firmy...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych poprzez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze użycie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, że możliwości ekonometrii są dobrze znane. Wydaje...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja prezentuje tytułowe zdolności z perspektywy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią zasadniczą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
"Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik odnajdzie zestaw przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, stosowanych od wielu lat przez piszących o nich autorach....
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak szerokie i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Mieści przegląd...
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
Pojęcie siły firmy (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się niemało propozycji ujęcia tematu z wielu różnorodnych perspektyw, co znalazło...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...