Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia przede wszystkim innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest z reguły rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy między stronami...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to osiągalne, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie użytkowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba głównie dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się uznanie, ponieważ w ten sposób umożliwił nam ulepszone...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając ukazuje w książce modele zjawisk modelujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z kryteriami? Być może masz wrażenie. Iż kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
System finansowania podmiotów leczniczych na przykładzie szpitala uniwersyteckiego nr 2 im. Dr Jana Biziela w Bydgoszczy Tytuł System finansowania podmiotów leczniczych... Autor Łucja Waligóra...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej....
The concept of logistics management has been functioning in literature of the subject and economic practice for numerous years, and it has developed research methods related to other disciplines of...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się różnorodnymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, lecz także skuteczne jej...
Przedstawiona do recenzji książka pokazuje progresywne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, z zasady dla osób chcących zapoczątkować...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z całą pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Innowacje i kreatywność we współczesnej gospodarce Tom I, II, III Tytuł Innowacje i kreatywność we współ. Gospodarce T.1-3 Autorzy red. Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Wydawnictwo Naukowe...
monografia powstała po 1 Ogólnopolskiej Konferencji nowoczesni Naukowcy Tytuł Innowacje w Polskiej Nauce - przegląd aktualnej... Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788365357281...