Książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Przejmująca, potężna, funkcjonalna. Każdy lider musi ją przeczytać. – Fox Business Network Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre producenta triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to mocna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
Kiedy mówimy,,polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje mnóstwo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wskazać trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym odczuciu...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem przystępny ukazuje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu, umieszczając...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie producenta poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca różnorodnych umiejętności oraz ogromnej wiedzy....
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, formująca dane niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...
Kiedy mówimy "polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje dużo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie...